Ludzie biznesu często uczestniczą w różnego rodzaju biznesowych wydarzeniach, na przykład konferencjach, które dotyczą określonego zagadnienia. W czasie tych wydarzeń biznesowych wszystko powinno być dopięte na ostatni guzik.
Czego oczekuje człowiek biznesu?
Różnego rodzaju wydarzenia biznesowe bardzo często odbywają się w pobliżu dużych miast. Jest to zrozumiałe ze względów logistycznych. Centrum konferencyjne pod Warszawą znajduje się w bardzo ważnym dla Polski miejscu, do którego wszyscy bez trudu dotrą samochodem, pociągiem czy innym środkiem transportu zbiorowego. Lokalizacja takiego miejsca jest bardzo ważna, ale nie przesądza o sukcesie. Ważne jest czy gość w takim miejscu poczuje się wystarczająco dopieszczony, by potem pochlebnie się o tym miejscu wyrażać i zostawić w sieci dobrą opinię na jego temat. Ludzie biznesu oczekują, że ich potrzeby zostaną szybko zaspokojone, bowiem czas to pieniądz. Obsługa zawsze powinna być miła i uprzejma, a także dobrze przeszkolona.
Wpadka… i co dalej?
Różnego rodzaju wpadki zdarzają się najlepszym. Najważniejsza jest jednak reakcja na tę wpadkę. W każdym miejscu, nawet takim jak najlepsze centrum konferencyjne pod Warszawą, coś może pójść nie tak. Trzeba jednak zawsze mieć „plan B”, „plan C” i inne plany. Trzeba posiadać przygotowany scenariusz na różne sytuacje. Szczególnie ważne w miejscach gdzie mają odbywać się konferencja i szkolenia, są kwestie związane ze sprzętem. Warto aby przez 24 godziny na dobę na miejscu była osoba, która potrafi zareagować na nieprzewidziane awarie. W biznesie bardzo liczy się szybkość reakcji. Bardzo ważne, aby menadżer danego obiektu, w razie zaistnienia w kryzysowej sytuacji, potrafią przeprosić za nią i szybko znalazł satysfakcjonujące obie strony rozwiązanie konfliktu. W razie konfliktu nie wolno dopuszczać do jego eskalacji – trzeba zdusić go w zarodku. Wybuchające pożary trzeba jak najszybciej ugasić, aby przyniosły jak najmniej strat. Kryzysowa sytuacja może być doskonałym sposobem na pokazanie braków i niedomagań. Może być to niezwykle pouczająca lekcja.
Różne centra konferencyjne pod Warszawą mają swoje sposoby na to, aby przyciągnąć i utrzymać gości. Zawsze na pierwszym miejscu stoją wysokiej jakości świadczone usługi i personel gotowy na wszystko, by zadowolić gości. Dzięki temu obroni się każde miejsce.
Artykuł powstał we współpracy z Hotelem Lamberton pod Warszawą