Prowadząc własny biznes, musimy liczyć się z tym, że na adres naszej firmy będzie przychodzić różnego rodzaju korespondencja, a także my sami będziemy zobowiązani do wysyłania listów czy… przesyłek reklamowych. Dobry operator pocztowy to gwarancja bezpiecznego i szybkiego dostarczenia przesyłek, pomoc w ich obsłudze, a także konkurencyjne ceny.
Przesyłki marketingowe czy korespondencja listowa to zazwyczaj niewielkie gabarytowo pakunki. Stąd, zanim wybierzemy kuriera, warto zastanowić się nad innym rozwiązaniem. Jednym z nich jest właśnie operator pocztowy.
Zalety korzystania z usług operatora pocztowego
Dziś, jeśli chodzi o korespondencję biznesową, liczy się przede wszystkim bezpieczeństwo dostarczenia przesyłek, względnie szybki czas oraz przystępna cena. Przesyłki listowe nadawane przy pomocy takich przewoźników jak np. Inpost czy kurierzy zazwyczaj są dostarczane następnego dnia, jednocześnie są jednak znacznie droższe. Ciężko jest bowiem nadać przesyłkę kurierską w cenie listu priorytetowego… Operator pocztowy daje możliwość szybkiego dostarczenia przesyłek biznesowych w bardzo niskich cenach wprost pod wskazany adres. Dodatkowo nie musimy martwić się o bezpieczeństwo przesyłek i cały czas mamy dostęp do monitorowania ich trasy (nawet jeśli są to tzw. zwykłe przesyłki).
Sprawna obsługa przesyłek pocztowych
Korzystając z usług dobrego operatora pocztowego, mamy możliwość wysłania różnego rodzaju listów zarówno krajowych, jak i międzynarodowych. Do tego druki bezadresowe czy przesyłki marketingowe. To jednak nie wszystko! Wielu przedsiębiorców oraz bardziej docenia bowiem wartość usług konfekcyjnych. Wówczas to operator pocztowy przejmuje od nas większość czynności związanych z nadaniem przesyłki: jej przygotowanie, pakowanie, dobór odpowiedniego papieru, drukowanie, a nawet tworzenie identyfikacji wizualnej. Słowem wszystko to, co w przesyłkach biznesowych ma znaczenie i powinno odznaczać się wysokim poziomem wykonania.
Ile kosztują przesyłki marketingowe?
Cennik usług pocztowych zaczyna się już od kilku złotych za nadanie listu i jest bardzo nisko kwota w porównaniu, chociażby do usług kurierskich. Jeśli natomiast chodzi o przesyłki marketingowe, to tutaj cena ustalana jest indywidualnie i również jest bardzo korzystna, gdyż wysyłając przesyłki reklamowe, zazwyczaj zależy nam na dostarczeniu ich do większej ilości osób… Przy dużej ilości ulotek cena jest po prostu niższa.