Wirtualny koszyk dla Twojego sklepu internetowego

Wirtualny koszyk to nowa usługa wprowadzona przez jednego z największych polskich operatorów płatności. Funkcja nie wymaga dodatkowych modułów sprzedaży. Za jej pomocą można handlować produktami bezpośrednio ze stron informacyjnych.

Ustawienia

Pierwszy etap konfiguracji to dodanie dostawców. Sprzedawca może również wprowadzić opcję osobistego odbioru przez konsumenta. Wystarczy w polu „kwota” wprowadzić wartość „0”. Do wirtualnego koszyka można dodać nieograniczoną ilość dostawców. Każdy z nich widoczny jest w zakładce po zakończeniu procesu konfiguracyjnego. Sprzedawca może również zdefiniować próg cenowy, od którego przesyłka zostaje opłacona przez właściciela e-sklepu. Kolejny etap to sformułowanie produktów. Użytkownik musi wprowadzić nazwę towaru oraz jego cenę. Opcjonalne jest również dodanie zdjęcia produktu oraz wpisanie dodatkowych informacji. Sprzedawca ma możliwość wprowadzenia do systemu nieograniczonej liczby towarów. W każdej chwili dostępna jest również opcja edytowania wprowadzonych danych. Ostatni etap konfiguracji to integracja z internetową platformą. Po naciśnięciu odpowiedniego przycisku system tworzy formularz wirtualnego koszyka. Kod HTML należy skopiować i wkleić na stronę, za pomocą której odbywa się sprzedaż usług lub produktów.

Działanie

Po naciśnięciu opcji „dodaj do koszyka” klient zostaje przeniesiony do formularza sprzedaży. Ilość produktów nie jest ograniczona. Użytkownik po wybraniu danego towaru może więc kontynuować swoje zakupy. Za pomocą wirtualnego koszyka wystawiane są również faktury VAT. Po zakończeniu zakupów i finalizacji operacji, klient dostaje potwierdzenie zamówienia oraz informację na tego jego statusu. Wszystkie dane widoczne są w panelu administratora.

Korzyści

Wirtualny koszyk został stworzony z myślą o sprzedawcach nieposiadających złożonych konstrukcji sklepowych. Niewątpliwą zaletą rozwiązania jest szybkość i wygodna obsługa. Konfiguracja wirtualnego koszyka nie zajmuje wiele czasu. Dzięki funkcji w łatwy sposób można rozpocząć sprzedaż produktów w sieci. Nie trzeba przy tym martwić się o konstrukcję platformy internetowej. Wielu użytkowników korzysta również z opcji skorelowania usługi z portalem Facebook. Dzięki temu w łatwy sposób można zyskać nowy kanał sprzedażowy. Integracja jest  świetnym rozwiązaniem, dzięki któremu e-handlowcy mogą pozyskać nowych konsumentów i budować trwałe relacje z lojalnymi klientami.

Usługa, na temat której szczegółowe informacje dostępne są na stronie serwisu przelewy24.pl, to niewątpliwie wygodne, proste i świetne rozwiązanie. Wirtualny koszyk umożliwia zamianę fanpage’a w kanał sprzedażowy. Warto dodać, że usługa ta jest bezpłatna. Coraz więcej osób decyduje się skorzystać z tej formuły sprzedaży.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here